The role of electronic word-of-mouth and social networking in online shopping behaviour

  • -

The role of electronic word-of-mouth and social networking in online shopping behaviour

Category : PhD Running , PhD SCORE , PhDs

Περιγραφή Διδακτορικής Διατριβής

Στόχος της ερευνητικής διατριβής είναι η μελέτη της επίδρασης του e-word of mouth και της ηλεκτρονικής κοινωνικής δικτύωσης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος και τα αποτελέσματα των προηγούμενων ερευνών του κλάδου, ο όρος κοινωνικής δικτύωση αποτελεί για εμάς μια ομπρέλα η οποία καλύπτει το σύνολο των διαφορετικών ειδών social media. Βασικοί στόχοι είναι:

· Η μελέτη των χαρακτηριστικών των διαφορετικών ειδών social media

· Η ανάπτυξη μια τυπολογίας των social media, και

· Η μελέτη των του τρόπου με τον οποίο τα διαφορετικά είδη επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά

Εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής

Κατερίνα Φραϊδάκη

Ε-mail: fraidaki[at]aueb[dot]gr
Office phone: +30 2108203663
Fax: +30 2108203664
Address: Evelpidon 47-A & Lefkados 33 Room 907, GR-11362, Athens, Greece

Επίβλεψη

Καθηγητής Γεωργιος Ι. Δουκιδης