4η Σειρά του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης Στελεχών για Πωλήσεις

  • -

4η Σειρά του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Πιστοποίησης Στελεχών για Πωλήσεις

Category : News

Το πρώτο Πανεπιστημιακό Πρόγραμμα Πιστοποίησης Στελεχών στις ΠΩΛΗΣΕΙΣ

(4η Σειρά / Χρονιά: Νοέμβριος 2012-Ιούλιος 2013)

 

Τα εργαστήρια Μάρκετινγκ (A.LA.R.M.) και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών οργανώνουν από κοινού το πρώτο Πανεπιστημιακό πρόγραμμα πιστοποίησης στελεχών στις πωλήσεις (SALES) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ).

 

Το πρόγραμμα ήδη τρέχει με επιτυχία 3 χρονιές με πάνω από 70 στελέχη πωλήσεων γνωστών Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων όπως ΣΙΔΜΑ, Fujitsu, AB Bασιλόπουλος, Alapis, Samsung, ΧΑΛΚΟΡ, Αλουμύλ, Ελαϊς Unilever, IDEAL Standard, Coca-Cola, AMVIS Hellas, Καπνοβιομηχανία ΚΑΡΕΛΙΑ, Automania, EKKA, Υφαντής, KODAK κλπ. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στο να παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική εκπαίδευση στο ζωτικό χώρο των πωλήσεων δίνοντας έμφαση στις πλέον πρόσφατες πρακτικές και τεχνικές που χρησιμοποιούν οι υπεύθυνοι πωλήσεων και οι πωλητές και να δώσει στους συμμετέχοντες μια ολοκληρωμένη και σύγχρονη εικόνα όλων των δραστηριοτήτων της πώλησης. Στους εκπαιδευόμενους θα δοθεί επίσημο πιστοποιητικό εκπαίδευσης του ΟΠΑ.

 

Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση των στελεχών στην αγορά εργασίας, μέσα από τη παροχή εξειδικευμένων γνώσεων που αφορούν τη πολυδιάστατη έννοια των πωλήσεων στη σύγχρονη λειτουργία μίας Επιχείρησης. Η φιλοσοφία του προγράμματος είναι να παρέχει δυνατότητα πιστοποίησης σε πωλητές ή υπεύθυνους πωλήσεων ανεξαρτήτως αν έχουν πτυχίο πανεπιστημίου ή όχι.

 

Το πρόγραμμα διαρκεί 9 μήνες, καλύπτοντας 4 θεματικές ενότητες και 12 μαθήματα. Η διάρκεια του προγράμματος είναι 300 ώρες. Τα μαθήματα γίνονται 2 φορές την εβδομάδα (απογεύματα ή Σαββατοκύριακο), ενώ για την ολοκλήρωση του προγράμματος απαιτείται η εκπόνηση μιας πρακτικής εργασίας (Field Study Project). Τα μαθήματα διεξάγονται στους εκπαιδευτικούς χώρους του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Κεφαλληνίας 46, Αθήνα). Το πρόγραμμα μπορεί να χρηματοδοτηθεί μέσω της εργοδοτικής εισφοράς 0,45% του ΟΑΕΔ.

 

Θεματικές Ενότητες & Μαθήματα του Προγράμματος SALES

1η Θεματική Ενότητα (Νοέμβριος – Δεκέμβριος)

  • Διοίκηση Μάρκετινγκ για Πωλητές
  • Διοίκηση Χαρτοφυλακίου Πελατών και Αγορών
  • Αγοραστική Συμπεριφορά Καταναλωτών, Επιχειρήσεων και Οργανισμών

2η Θεματική Ενότητα (Ιανουάριος – Φεβρουάριος)

  • Οργάνωση & Διοίκηση Πωλήσεων (Sales Management)
  • Τεχνικές Πωλήσεων
    • Διαχείριση Προμηθειών & Εφοδιαστικής Αλυσίδας
3η Θεματική Ενότητα (Μάρτιος – Απρίλιος)

  • Διοίκηση Σχέσεων Πελατών Στρατηγικής Σημασίας (Key Account Management)
  • Σχεσιακό Μάρκετινγκ (Relationship Marketing – CRM)
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Πωλήσεις

4η Θεματική Ενότητα (Μάιος – Ιούνιος)

  • Συμβουλευτική Πώληση
  • Διαπραγματεύσεις & Διαπροσωπική Επικοινωνία
  • Χρηματοοικονομική Λογιστική για Πωλήσεις

Field Study Project: Πρακτική Εργασία

 

Επιστημονικοί Υπεύθυνοι του προγράμματος είναι οι Καθηγητές του ΟΠΑ κ.κ. Γ. Αυλωνίτης και Γ. Δουκίδης. Στο πρόγραμμα διδάσκουν 10 καταξιωμένοι Καθηγητές του ΟΠΑ με πολύχρονη εμπειρία στις Πωλήσεις (Β. Σταθακόπουλος, Ν. Παναγόπουλος, Κ. Πραματάρη, Σ. Δημητριάδης, Α. Βρεχόπουλος κλπ) σε συνεργασία με 10 εμπορικούς διευθυντές γνωστών Ελληνικών Εταιριών. Κλαδικοί φορείς όπως το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος και το ECR – Ελλάδας έθεσαν το πρόγραμμα υπό την αιγίδα τους.

 

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα.

 

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: κ. Π. Καλκάνης (τηλ. 210-8665368, 8665371, e-mail: petros@rc.aueb.gr) ΚΕΚ του ΟΠΑ και στις ιστοσελίδες www.salesingreece.org, www.kek.aueb.gr. Οι εγγραφές και αιτήσεις γίνονται μέχρι τις 5 Οκτωβρίου 2012.