Interactive Marketing and Electronic Services

Επιστημονικός Υπεύθυνος:

Δρ. Αδάμ Βρεχόπουλος, avrehop[at]aueb[dot]gr

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

Βασική και Εφαρμοσμένη έρευνα στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου μέσω διεπιστημονικής προσέγγισης (δηλ. Μάρκετινγκ, Πληροφοριακά Συστήματα, και Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Ενδεικτικά, ορισμένα από τα επιστημονικά πεδία έρευνας είναι τα ακόλουθα:

  • Επιδράσεις Ατμόσφαιρας Καταστήματος (π.χ. 2D και 3D online stores) στη Συμπεριφορά Καταναλωτή-Χρήστη.
  • Ηλεκτρονική Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (eCRM) και Πωλήσεις.
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή-Χρήστη στο «Omnichannel» Retailing.
  • Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ στο Ψηφιακό Περιβάλλον.
  • Ηλεκτρονική Έρευνα Μάρκετινγκ και “Marketing Analytics”.
  • Προσαρμογή και Προσωποποίηση Υπηρεσιών Καταναλωτή στα Ψηφιακά Μέσα.
  • Στρατηγικός Σχεδιασμός Ψηφιακού Μάρκετινγκ.