iMEDIA

  • -

iMEDIA

Ευφυές Περιβάλλον Διαμεσολάβησης για την Ψηφιακή Διαδραστική Διαφήμιση (IST-1999-11038)

 

  

Περιγραφή

Το iMedia αποσκοπεί στη θέσπιση ενός επιχειρηματικού και τεχνολογικού πλαισίου για τους προμηθευτές, διαφημιστές και καταναλωτές στη διαδικασία τηλεοπτικών διαφημίσεων. Το προτεινόμενο σύστημα θα μεταδίδει διαφημίσεις που θα περιλαμβάνουν διαφημιστικά βίντεο και διαδραστικό περιεχόμενο (οδηγώντας προαιρετικά σε εξωτερικούς καταλόγους προϊόντων), καταγράφοντας (με την άδεια του καταναλωτή) τη διαδραστικότητα των θεατών ώστε να μετρήσει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων και των προϊόντων και τέλος να προσφέρει εξατομικευμένη πληροφορία μέσω ενός κουτιού set-top τηλεόρασης στο σπίτι του καταναλωτή. Η εφαρμογή και η αποδοχή θα πρέπει να αποδειχθεί και να αξιολογηθεί μέσω δοκιμών με τη συμμετοχή πραγματικών ηθοποιών (RAI & ΕΡΤ). Η μεθοδολογία περιλαμβάνει τις διατάξεις των προδιαγραφών και τη συγκέντρωση τόσο από τους τελικούς χρήστες, ειδικούς του χώρου, όσο και από έρευνες σχετικά με συγκεκριμένες πτυχές του τομέα της διαφήμισης, τις προδιαγραφές της συνολικής αρχιτεκτονικής του συστήματος και τον αρχικό σχεδιασμό των σχετικών συνιστωσών του. Μια demo μακέτα θα παρουσιαστεί στους χρήστες ώστε να επικυρωθούν οι προδιαγραφές επιλογών και να επιδειχθούν οι λειτουργίες του χρήστη. Η όλη διαδικασία θα οδηγήσει στην εφαρμογή ενός αρχικού πρωτότυπου και της αξιολόγησής του μέσω της συμμετοχής του τελικού χρήστη. Τέλος δραστηριότητες επανασχεδισμού και υλοποίησης θα λάβουν υπόψη τους τα αποτελέσματα της αξιολόγησης και τις απαιτήσεις της αγοράς, οδηγώντας στην τελική εφαρμογή του συστήματος iMedia και τον ορισμό του σχεδίου για την εμπορευματοποίησή της.