eCommerce for Beginners (19-20 Οκτωβρίου 2012)

  • -

eCommerce for Beginners (19-20 Οκτωβρίου 2012)

Subscribe

Σε ποιούς απευθύνεται

Το 2ημερο σεμινάριο ‘eCommerce for Beginners’ απευθύνεται σε όλα τα στελέχη που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν ή να βελτιώσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας ή οργανισμού τους. Επίσης σε επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων ή οποιοδήποτε άλλο στέλεχος ή ιδιώτη θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στη δημιουργία ευκαιριών πώλησης μέσω Internet. Δεν υπάρχει προϋπόθεση προηγούμενης γνώσης ή σχετικής εμπειρίας.

Θεματικές Ενότητες Σεμιναρίου

Τα θέματα που θα καλυφθούν στο σεμινάριο περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

  • Παρουσίαση των eCommerce models (Β2C, B2B, δημοπρασίες, κ.α)
  • Δημιουργώντας Business Plans για eCommerce (οι συμμετέχοντες θα λάβουν πλήρες excel template για eCommerce Business Plan)
  • Τεχνική Υλοποίηση για eCommerce (επιλογή πλατφόρμας, τεχνικού συνεργάτη, λοιπά κόστη)
  • eCommerce Marketing (δημιουργώντας το brand του ηλεκτρονικού σας καταστήματος)
  • Search Engine Marketing για eCommerce (CPC & SEO)
  • Social Media για eCommerce
  • Usability & Conversion Rate Optimization τεχνικές
  • eCommerce Operations
  • e-Mail Marketing για eCommerce
  • Γρήγορα sessions σε gamification & SEO white hat vs. black hat για eCommerce.

Πρόγραμμα και Εισηγητές

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου (6 ώρες)
15:30 – 16:00 Προσέλευση
16:00 – 16:15 Καλωσόρισμα
Καθ. Γ. Δουκίδης, Διευθυντής ELTRUN – ΟΠΑ
16:15 – 17:15 Εισαγωγή στα eCommerce business models(Β2Β, Β2C, auction, white label, κ.α.)
Φώτης Αντωνόπουλος, Head of Digital Innovation, ATCOM
17:15 – 17:30 Διάλειμμα
17:30 – 18:45 eCommerce Technical Implementation
Κατερίνα Πραματάρη, Επίκουρη Καθηγήτρια, ELTRUN – ΟΠΑ
Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής, Sleed
18:45 – 19:00 Διάλειμμα
19:00 – 20:00 Search Engine Marketing για eCommerce
Δημήτρης Μανιάτης, Γενικός Διευθυντής, Allthingsweb
20:00 – 21:00 Social Media για eCommerce
Γιώργος Βαρέλογλου, Managing Partner, Mindworks Interactive
Σάββατο 20 Οκτωβρίου (6 ώρες)
9:30 – 10:00 Προσέλευση
10:00 – 11:15 Business Plan για eCommerce
Παναγιώτης Γκεζερλής, eBusiness consultant, Be eBusiness
11:15 – 11:30 Διάλειμμα
11:30 – 12:30 eRetail Marketing: Κερδίστε το χώρο που σας αξίζει!
Νίκος Βαρβαδούκας, Group e-Business & Digital Marketing Director at public.gr, multirama.gr, getitnow.gr, meandhome.gr
12:30 – 13:30 Usability & eCommerce Conversion Rate Optimization
Κατερίνα Καραγιάννη, Head of Digital Marketing, ATCOM
13:30 – 13:45 Διάλειμμα
13:45 – 14:45 Operations Hygiene for eCommerce
Δημήτρης Λογοθέτης, Group Operations Director at public.grmultirama.grgetitnow.grmeandhome.gr
14:45 – 15:45 eMail Marketing for eCommerce
Παναγιώτης Γκεζερλής, eBusiness consultant, Be eBusiness
15:45 – 16:00 Quick & Dirty Session
SEO: On the White hat or the Black hat side

Ηλίας Λυμπερόπουλος, PhD Candidate, Ερευνητής ELTRUN
16:00 – 16:15 Quick & Dirty Session
Game On ! – A shift in engagement and loyalty
Σταύρος Λουνής, PhD Candidate, Ερευνητής ELTRUN
16:15 – 16:30 Κλείσιμο

Πιστοποιητικό

Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν Βεβαίωση Παρακολούθησης για το σεμινάριο.

Τί είπαν προηγούμενοι συμμετέχοντες για αυτό το σεμινάριο

Μερικά ενδεικτικά σχόλια που λάβαμε από συμμετέχοντες σε αυτό το σεμινάριο:

Γενικά, το σεμινάριο ήταν αρκετά κατατοπιστικό, ευχάριστο και ουσιώδες. Σοβαροί ομιλητές, real cases και ικανοποιητικό επίπεδο συναδέλφων.

Μαλαβέτας Τάκης, co-founder unijobs.gr           

Πολύ χρήσιμο και καλύπτει όλα τα απαραίτητα κομμάτια. Χρειάζεται περισσότερο χρόνο καθώς δεν προλάβαμε να καλύψουμε όλα τα κομμάτια που προβλέπονταν. 

Δεδούλης Γιώργος,  Freelance Web Designer        

Πάρα πολύ καλό, πολύ χρήσιμο, πολύ αξιόλογοι ομιλητές, άμεσα συνδεδεμένο με την αγορά. Σωστό επίπεδο! Ούτε για αρχάριους αλλά ούτε για πολύ προχωρημένους

Μειδάνης Νίκος, Ιδιοκτήτης εταιρίας Ηλεκτρολογικών Υλικών   

 Άλλοι συμμετέχοντες:

  • Εξαιρετική προσπάθεια. Στοχευμένο σε επαγγελματίες που αντιμετωπίζουν το μόνιμο πρόβλημα ανάπτυξης.
  • Ξεκαθάρισαν αρκετά πράγματα ακόμα και από θέματα που νόμιζα ότι ήξερα.
  • Παρόλο που ήταν ένα σεμινάριο λίγων ωρών, ανοίχθηκαν πολλές πόρτες στο μυαλό του καθενός μας. Πρέπει να γίνονται πιο συχνά τέτοιου είδους σεμινάρια ειδικά από οργανισμούς που είναι εξιδανικευμένοι σε αυτό.
  • Εξαιρετικό, μεστό σε περιεχόμενο, to the point, πολυεπίπεδο αλλά με πολλές πληροφορίες για έναν αρχάριο.

Φωτογραφίες

Δείτε φωτογραφίες από το προηγούμενο σεμινάριο σε αυτό το facebook album.

Κόστος

Το κόστος συμμετοχής είναι €250. Δίνεται έκπτωση 20% (τιμή €200) για όλους τους φοιτητές (φοιτητικό πάσο), αποφοίτους ΔΕΤ, μέλη του ΙΠΕ, μέλη του GRECA, μέλη άλλων Συλλόγων και συνεργαζόμενων εταιριών, ανέργους (κάρτα ανεργίας) και για group 3 ατόμων από τον ίδιο οργανισμό.

Πού μπορώ να μάθω περισσότερες πληροφορίες;

Για περισσότερες πληροφορίες, στείλτε μας mail ή καλέστε την κ. Κελεπούρη στο 210-8203731 ή εναλλακτικά την κ. Τσαούσογλου στο 210-8203654.

Γιατί ELTRUN;

Το ELTRUN είναι το μοναδικό θεσμοθετημένο Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα (ΦΕΚ 181/2001) με πάνω από 20 μέλη ερευνητές και ειδικούς επιστήμονες. Έχει εκπονήσει πάνω από 100 μελέτες / έρευνες σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και έχει εκπαιδεύσει πάνω από 3.000 στελέχη σε θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.

Subscribe