eCommerce for Beginners (25-26 Ιανουαρίου 2013)

  • -

eCommerce for Beginners (25-26 Ιανουαρίου 2013)

Subscribe

Σε ποιούς απευθύνεται

Το 2ημερο σεμινάριο ‘eCommerce for Beginners’ απευθύνεται σε όλα τα στελέχη που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν ή να βελτιώσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας ή οργανισμού τους. Επίσης σε επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων ή οποιοδήποτε άλλο στέλεχος ή ιδιώτη θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στη δημιουργία ευκαιριών πώλησης μέσω Internet. Δεν υπάρχει προϋπόθεση προηγούμενης γνώσης ή σχετικής εμπειρίας.

Θεματικές Ενότητες Σεμιναρίου

Τα θέματα που θα καλυφθούν στο σεμινάριο περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

  • Παρουσίαση των eCommerce models (Β2C, B2B, δημοπρασίες, κ.α)
  • Δημιουργώντας Business Plans για eCommerce (οι συμμετέχοντες θα λάβουν πλήρες excel template για eCommerce Business Plan)
  • Τεχνική Υλοποίηση για eCommerce (επιλογή πλατφόρμας, τεχνικού συνεργάτη, λοιπά κόστη)
  • eCommerce Marketing (δημιουργώντας το brand του ηλεκτρονικού σας καταστήματος)
  • Search Engine Marketing για eCommerce (CPC & SEO)
  • Social Media για eCommerce
  • Usability & Conversion Rate Optimization τεχνικές
  • eCommerce Operations
  • e-Mail Marketing για eCommerce
  • Γρήγορα sessions σε gamification & SEO white hat vs. black hat για eCommerce.

Πρόγραμμα και Εισηγητές
(αφορά το προηγούμενο σεμινάριο – το νέο πρόγραμμα θα ανακοινωθεί σύντομα)

Παρασκευή (6 ώρες)
15:30 – 16:00 Προσέλευση
16:00 – 16:30 Καλωσόρισμα
Καθ. Γ. Δουκίδης, Διευθυντής ELTRUN – ΟΠΑ
16:30 – 17:30 Εισαγωγή στα eCommerce business models(Β2Β, Β2C, auction, white label, κ.α.)
Φώτης Αντωνόπουλος, Head of Digital Innovation, ATCOM
17:30 – 17:45 Διάλειμμα
17:45 – 18:45 eCommerce Technical Implementation
Κατερίνα Πραματάρη, Επίκουρη Καθηγήτρια, ELTRUN – ΟΠΑ
Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής, Sleed
18:45 – 19:00 Διάλειμμα
19:00 – 20:00 Search Engine Marketing για eCommerce
Δημήτρης Μανιάτης, Γενικός Διευθυντής, Allthingsweb
20:00 – 21:00 Social Media για eCommerce
Γιώργος Βαρέλογλου, Managing Partner, Mindworks Interactive
Σάββατο (6 ώρες)
9:30 – 10:00 Προσέλευση
10:00 – 11:15 Business Plan για eCommerce
Παναγιώτης Γκεζερλής, eBusiness consultant, Be eBusiness
11:15 – 11:30 Διάλειμμα
11:30 – 12:30 eRetail Marketing: Κερδίστε το χώρο που σας αξίζει!
Νίκος Βαρβαδούκας, Group e-Business & Digital Marketing Director at public.gr, multirama.gr, getitnow.gr, meandhome.gr
12:30 – 13:30 Usability & eCommerce Conversion Rate Optimization
Κατερίνα Καραγιάννη, Head of Digital Marketing, ATCOM
13:30 – 14:00 Μικρό Γεύμα
14:00 – 15:00 Operations Hygiene for eCommerce
Δημήτρης Λογοθέτης, Group Operations Director at public.grmultirama.grgetitnow.grmeandhome.gr
15:00 – 16:00 eMail Marketing for eCommerce
Παναγιώτης Γκεζερλής, eBusiness consultant, Be eBusiness
16:00 – 16:15 Quick & Dirty Session
SEO: On the White hat or the Black hat side

Ηλίας Λυμπερόπουλος, PhD Candidate, Ερευνητής ELTRUN
16:15 – 16:30 Quick & Dirty Session
Game On ! – A shift in engagement and loyalty
Σταύρος Λουνής, PhD Candidate, Ερευνητής ELTRUN
16:30 – 16:45 Κλείσιμο

Πιστοποιητικό

Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης για το σεμινάριο.

Τί είπαν προηγούμενοι συμμετέχοντες  σε ELTRUN Seminar

Μερικά ενδεικτικά σχόλια που λάβαμε από συμμετέχοντες:

Σοβαροί ομιλητές, real cases και ικανοποιητικό επίπεδο συναδέλφων.

Μαλαβέτας Τάκης, co-founder unijobs.gr           

Πολύ χρήσιμο και καλύπτει όλα τα απαραίτητα κομμάτια. 

Δεδούλης Γιώργος,  Freelance Web Designer        

Πάρα πολύ καλό, πολύ χρήσιμο, πολύ αξιόλογοι ομιλητές, άμεσα συνδεδεμένο με την αγορά. Σωστό επίπεδο! Ούτε για αρχάριους αλλά ούτε για πολύ προχωρημένους

Μεϊδάνης Νίκος, Ιδιοκτήτης εταιρίας Ηλεκτρολογικών Υλικών   

Αξιόλογοι και έμπειροι ομιλητές. Αρκετά βοηθητικό σεμινάριο ακόμη και για άτομα που δεν έχουν άμεση επαφή με το αντικείμενο. Εύστοχα σχόλια και αξιόλογες παρουσιάσεις.

Ελένη Καπίρη, Φοιτήτρια Πανεπιστημίου Πειραιώς

Άριστη επιλογή εισηγητών- γνώστες του θέματος που παρουσίασαν -προσεγμένες παρουσιάσεις – φιλικό περιβάλλον – ενδιαφέρον για συνεχές feedback από τους διοργανωτές- εξαιρετική συνέπεια – για λίγο ξέχασα ότι υπάρχει κρίση… –

Σοφία Αθανασίου, υπεύθυνη eCommerce Entersoft

Ομιλητές που ξεχωρίζουν, πολύ ενέργεια, ζωντάνια. Μια νότα αισιοδοξίας και τεράστιος χώρος ανάπτυξης, μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Λυπάμαι που δεν ήμουν νωρίτερα μέλος αυτής της “παρέας”, χαίρομαι που- έστω και τώρα- μπορώ!

Λιάνα Δημητρακοπούλου, Financial Analyst & Investor Relations, Lavipharm

Το καλό του σεμιναρίου είναι ότι εκτός από τις γνώσεις, συναντάς και γνωρίζεις αξιόλογους ανθρώπους.

Γιάννης Χρυσάφης, Πωλήσεις toolmania.gr

Απόλυτα κατανοητές παρουσιάσεις. Οι εισηγητές ήταν πολύ πρόθυμοι να απαντήσουν σε απορίες και ταυτόχρονα να αναλύσουν σε βάθος πολλά θέματα. Επιπλέον χάρηκα που οι παρουσιάσεις στάλθηκαν και με mail και οι εισηγητές ήταν ανοιχτοί για επικοινωνία, πέρα του σεμιναρίου.

Απόστολος Τσολακίδης, product manager you.gr

 Άλλοι συμμετέχοντες:

  • Εξαιρετική προσπάθεια. Στοχευμένο σε επαγγελματίες που αντιμετωπίζουν το μόνιμο πρόβλημα ανάπτυξης.
  • Ξεκαθάρισαν αρκετά πράγματα ακόμα και από θέματα που νόμιζα ότι ήξερα.
  • Παρόλο που ήταν ένα σεμινάριο λίγων ωρών, ανοίχθηκαν πολλές πόρτες στο μυαλό του καθενός μας. Πρέπει να γίνονται πιο συχνά τέτοιου είδους σεμινάρια ειδικά από οργανισμούς που είναι εξιδανικευμένοι σε αυτό.
  • Εξαιρετικό, μεστό σε περιεχόμενο, to the point, πολυεπίπεδο αλλά με πολλές πληροφορίες για έναν αρχάριο.
  • Αρκετά ενημερωτικό σεμινάριο, με τεχνικούς όρους και καθοδήγηση τόσο για νεοεισελθέντες στο χώρο αλλά και για πιο έμπειρους επαγγελματίες.
  • Σας ευχαριστώ πολύ για αυτό. Μου καλύψατε τα κενά και έχω πλέον ξεκάθαρη εικόνα του τι εστί “e-commerce” & “online marketing”
  • Εκπληκτικό Σεμινάριο. Μου έδωσε μια άλλη οπτική γωνία σε πράγματα που νόμιζα ότι ήξερα.
  • Άμεσοι, ταλαντούχοι και ευχάριστοι! Well done! 
  • Ένα σεμινάριο μεστό, με εξαιρετικό ενδιαφέρον και διεισδυτική – παρά τον περιορισμένο χρόνο- μάτια σε όλα τα θέματα που άπτονται του on-line. Από τα καλύτερα σεμινάρια που έχω παρακολουθήσει.

Συνεχής Αξιολόγηση ELTRUN Seminars

Στα πλαίσια της πολιτικής ποιότητας που ακολουθεί το ELTRUN, αξιολογούμε συνεχώς την κάθε παράμετρο των ELTRUN Seminars. Το τελευταίο σεμινάριο του Οκτωβρίου 2012 είχε συνολική αξιολόγηση από τους συμμετέχοντες 4,6 με άριστα το 5 και μέσο όρο καθυστέρησης έναρξης εισηγήσεων τα 7 λεπτά.

Αξιολόγηση ELTRUN Seminar από Συμμετέχοντες

Φωτογραφίες

Δείτε φωτογραφίες από προηγούμενο σεμινάριο σε αυτό το album.

Κόστος

Το κόστος συμμετοχής είναι €250. Δίνεται έκπτωση 20% (τιμή €200) για όλους τους φοιτητές (φοιτητικό πάσο), αποφοίτους ΔΕΤ, μέλη του ΙΠΕ, μέλη του GRECA, του ΕΣΑ, του ΣΕΛΠΕ, ανέργους (κάρτα ανεργίας) και για group 3 ατόμων από τον ίδιο οργανισμό. To σεμινάριο δεν χρηματοδοτείται από το ΛΑΕΚ.

Χώρος Σεμιναρίου

Το σεμινάριο θα γίνει στην Αθήνα, είτε στους χώρους του ELTRUN (Ευελπίδων 47) είτε στο ξενοδοχείο Radisson Park (Λεωφ. Αλεξάνδρας 10). Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν 2 μέρες πριν το σεμινάριο για τον χώρο.

Πού μπορώ να μάθω περισσότερες πληροφορίες;

Για περισσότερες πληροφορίες, στείλτε μας mail ή καλέστε την κ. Κελεπούρη στο 210-8203731.

Γιατί ELTRUN;

Το ELTRUN είναι το μοναδικό θεσμοθετημένο Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα (ΦΕΚ 181/2001) με πάνω από 20 μέλη ερευνητές και ειδικούς επιστήμονες. Έχει εκπονήσει πάνω από 100 μελέτες / έρευνες σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και έχει εκπαιδεύσει πάνω από 3.000 στελέχη σε θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.

Subscribe