Ετήσια Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2011

  • -

Ετήσια Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2011

Category : Surveys , surveys_ecommerce

Πληροφορίες

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για την καταγραφή της συνολικής αγοράς Β-C ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) και την συμπεριφορά των Ελλήνων online καταναλωτών. Παρά τις σταθεροποιητικές τάσεις το δεύτερο εξάμηνο, οι συνολικές αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες των Ελλήνων καταναλωτών διακυμάνθηκαν το 2011 στα €1,7 δις σημειώνοντας αυξήσεις 30% σε σχέση με το 2010. Αυτήν τη στιγμή 1,5 εκ. online Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσο όρο 14-15 φορές/χρόνο, ξοσεύοντας €1.150/χρόνο εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικά sites. Η ετήσια συχνότητα και αξία αγορών των Ελλήνων online καταναλωτών είναι πλέον αντίστοιχη των Ευρωπαϊκών μέσων όρων.

Δείτε τη σχετική παρουσίαση εδώ:

Download

Δείτε εδώ μια αναλυτική περιγραφή των αποτελεσμάτων:

Download

Δείτε εδώ την παρουσίαση του καθηγητή Γ. Ι. Δουκίδη από το e-Business Forum:

Download