ACTIVE-SME

  • -

ACTIVE-SME

Διαφήμιση και Εμπόριο μέσω Διαδικτύου υπό το πρίσμα της μελέτης Της Εικονικής Επιχείρησης στο περιβάλλον της αγοράς (Ten Telecom C27254)

 

  

Περιγραφή

Το έργο SME στοχεύει στο να παράσχει στις λιγότερες ευνοημένες ευρωπαϊκές μικρομεσαίες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου έναν άνετο, αξιόπιστο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο ώστε να εισέλθουν στις online πωλήσεις. Το κίνητρο για το έργο αυτό προκύπτει από προηγούμενη εμπειρία που αποκτήθηκε σε Ελλάδα και Γερμανία, στο πλαίσιο του προγράμματος ESPRIT της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η εμπειρία βασίστηκε σε μία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που παρείχε καινοτόμες υπηρεσίες (στρατηγικό μάρκετινγκ και εργαλεία λήψης αποφάσεων, εκτός από τις συνηθισμένες ευκολίες των διαδικτυακών πωλήσεων) και οι ειδικές δοκιμές πραγματοποιήθηκαν από δύο εταιρίες σε διαφορετικούς κλάδους (π.χ. αλυσίδες supermarket και εταιρίες ταχυδρομικών παραγγελιών). Η επιτυχία των πιλοτικών ενθαρρύνει την έναρξη της φάσης του Marketing Validation μέσω της διεύρυνσης του πεδίου εφαρμογής της αρχικής φάσης Έρευνας & Ανάπτυξης, τόσο από άποψη κλάδου, όσο και από γεωγραφική άποψη. Συνεπώς, η επικύρωση της αγοράς θα πραγματοποιηθεί σε τρεις χώρες (Ελλάδα, Ισπανία και Γαλλία) και ο αρχικός κλάδος που θα καλυφθεί (αλυσίδες supermarket και εταιρίες ταχυδρομικών παραγγελιών) θα διευρυνθεί σε ένα φάσμα κλάδων μεταξύ του SME περιβάλλοντος λιανικής πώλησης. Ως εκ τούτου, βασιζόμενοι στο έργο ACTIVE, το σύνολο του έργου ACTIVE SME τώρα στοχεύει στην παροχή ενός εργαλείου διαδικτυακών πωλήσεων και ταιριάσματος στις ειδικές ανάγκες του ευρωπαϊκού κλάδου λιανικής SME.