2011/12/09 – franchiseportal.gr – Έρευνα Ηλ. Εμπορίου

  • -

2011/12/09 – franchiseportal.gr – Έρευνα Ηλ. Εμπορίου

Category : Internet , Press

Focus Bari, ELTRUN- Αύξηση στις online αγορές το 2012 στην Ελλάδα

Teaser_online agores

Τα Ψηφιακά Μέσα κερδίζουν συνεχώς την εμπιστοσύνη του ελληνικού καταναλωτικού κοινού καθώς σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari και του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ο τζίρος των διαδικτυακών αγορών το 2012 προβλέπεται να φτάσει στα 2 δισ. ευρώ έναντι του 1,7 δισ. ευρώ το 2011.

Οι έρευνες της Focus Bari και του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του Συνεδρίου για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Internet με θέμα «e–business innovation forum» στις 5 και 6/12, που συνδιοργάνωσαν το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ και το ELTRUN.

Ειδικότερα, στην ενότητα «Τάσεις Καταναλωτών, Επιχειρήσεων και Οργανισμών για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διαδίκτυο» παρουσιάστηκαν μελέτες για την αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, την αξιοποίηση και εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα Social Media και για την αγοραστική συμπεριφορά του on-line καταναλωτή.

Η ωριμότητα πλέον των on-line Ελλήνων καταναλωτών διαφαίνεται και από το γεγονός ότι οι βασικοί παράγοντες εμπιστοσύνης για αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η εξυπηρέτηση όταν αγοράζουν και μετά (59%), οι ξεκάθαροι όροι χρήσης (59%), ενώ η ευχρηστία και το καλοσχεδιασμένο site καταλαμβάνουν την τρίτη θέση (με 50%). Ενδιαφέροντες παράγοντες είναι “καλές κριτικές σε blogs και forums” (38%) και η “πιστοποίηση από ανεξάρτητο φορέα (37%).

Πιο αναλυτικά μπορείτε να δείτε: Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου

πηγή: franchiseportal.gr