2011/11/29 – neo2.gr – E-business Innovation Forum

  • -

2011/11/29 – neo2.gr – E-business Innovation Forum

Category : Internet , Press

Συνέδριο για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών συνδιοργανώνουν Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Internet με θέμα: e-business innovation forum, στις 5 & 6 Δεκεμβρίου 2011 στο Συνεδριακό Κέντρο της ΕΕΔΕ.
Σκοπός του συνεδρίου είναι η ενημέρωση των ειδικών για την παρούσα κατάσταση και τις προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα, η ανάλυση των βασικών θεμάτων που σχετίζονται με την ανάπτυξη γενικά του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στην Ελλάδα και η καταγραφή προτάσεων προς την Πολιτεία αλλά και φορείς για την ενίσχυση των πρωτοβουλιών αυτών.
Στην πρώτη ενότητα με θέμα “Υποδομές, Θεσμικό Πλαίσιο και Εθνικές Πρωτοβουλίες” με συντονιστή τον καθ. Γιώργο Δουκίδη, θα μιλήσουν ο Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Παντελής Τζωρτζάκης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου κ. Στέφανος Κομνηνός, ο Ειδικός Γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού κ. Aντώνης Μαρκόπουλος και ο Σύμβουλος Πληροφορικής και Ψηφιακής Σύγκλισης του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Πάνος Ζαφειρόπουλος.
Στην ενότητα “Τάσεις Καταναλωτών, Επιχειρήσεων και Οργανισμών για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διαδίκτυο” θα παρουσιαστούν μελέτες για την αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, για τη χρήση ηλεκτρονικών τραπεζικών υπηρεσιών, για τις στάσεις, την αξιοποίηση και εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα Social Media και για την Αγοραστική συμπεριφορά του Έλληνα on-line καταναλωτή. Θα υπάρχουν ακόμα δύο ενότητες, η μία θα παρουσιάσει ελληνικές περιπτώσεις Βέλτιστων Πρακτικών και η άλλη θα ασχοληθεί με τη νέα επιχειρηματικότητα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του ΟΠΑ για την “καταγραφή της συνολικής αγοράς B-C ηλεκτρονικού εμπορίου και την συμπεριφορά των Ελλήνων on-line καταναλωτών” που θα παρουσιασθεί στο συνέδριο, παρά τις σταθεροποιητικές τάσεις το β’ εξάμηνο, οι συνολικές αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες των Ελλήνων καταναλωτών διακυμάνθηκαν το 2011 στα €1,7 δισ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 30% σε σχέση με το 2010. Αυτή την στιγμή 1,5 εκατ. on-line Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσο όρο 15 φορές το χρόνο από το Internet, ξοδεύοντας 1.150 ευρώ ετησίως εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικά sites.
Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται ενεργά με το ηλεκτρονικό εμπόριο ή ενδιαφέρονται να εμπλακούν με αυτό, σε κυβερνητικά στελέχη που σχετίζονται με την υλοποίηση εθνικών πρωτοβουλιών, σε νέους επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν επιχειρηματική δραστηριότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και σε εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου ή υποστηρικτικές σε αυτές (πχ. τράπεζες, εταιρίες λογισμικού, υπηρεσίες ασφαλείας, μεταφορές, τηλεπικοινωνίες, κλπ).
πηγή: www.neo2.gr