2011/12/16 – AthensPress – Έρευνα Ηλ. Εμπορίου

  • -

2011/12/16 – AthensPress – Έρευνα Ηλ. Εμπορίου

Category : Internet

Σημαντική αύξηση των αγορών μέσω ίντερνετ στην Ελλάδα

Δημοσίευση: 16 Δεκ. 2011
Συντάκτης: Αθηνά Καγκάνη

1,5 εκατ. καταναλωτές  προχωρούν σε ψηφιακές συναλλαγές

Αύξηση 30 % στις αγορές μέσω internet
Αύξηση 30 % στις αγορές μέσω internet

Σταθερή ανοδική πορεία παρουσιάζουν οι αγορές μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η ετήσια έρευνα καταγράφει τη συνολική αγορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την συμπεριφορά των Ελλήνων on-line καταναλωτών και έγινε στις αρχές Δεκεμβρίου.

Οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων και υπηρεσιών σημείωσαν αύξηση 30% σε σχέση με πέρυσι με 1,7 δισ.ευρώ.1,5 εκατ. Έλληνες αγοράζουν μέσω ίντερνετ  15 φορές / χρόνο μέσο όρο και δαπανούν 1.150 ευρώ το χρόνο, με τα δύο τρίτα του ποσού σε ελληνικά  sites.

Με τις πωλήσεις  ηλεκτρονικών ειδών, ταξιδιών, ειδών σπιτιού και κρατήσεις ξενοδοχείων  να πρωτοστατούν αξιοσημείωτη αύξηση παρουσιάζουν το έτοιμο φαγητό, τα καλλυντικά, τα κοσμήματα ακόμη και τα είδη σούπερ μάρκετ.

Πλησιάζοντας τους Ευρωπαίους καταναλωτές πια οι Έλληνες, ενημερώνονται κι  εμπιστεύονται  τις αγορές μέσω διαδικτύου όλο και περισσότερο. Η έρευνα καταγράφει ότι 1 στους 5 Έλληνες χρήστες του διαδικτύου που δεν κάνουν τώρα on-line αγορές, θα ξεκινήσουν να αγοράζουν μέσα στο 2012.

πηγή: www.athenspress.gr